Gennemgå venligst nedenstående punkter inden du kontakter Waoo! kundeservice.
Undersøg om dit udstyr er i orden (fjernsyn, radio, videomaskine, m.m.).
Prøv at koble fjernsyn eller radio direkte til stikdåsen på væggen - uden om videomaskine, dekoder, eventuel fordeler eller forstærker. Forsvinder problemet kan fejlen skyldes en defekt i evt. video eller dekoder. Prøv evt. også med et nyt kabel, da fejlen ofte kan forekomme fra en defekt antenneledning.
Har du evt. en antenneforstærker, og er den tændt?
Stadig intet signal:
Undersøg evt. om naboer med fællesantenne har samme problemer. Hvis dette ikke er tilfældet, kan det være dit apparat, som er defekt.
Har naboen intet signal: Der er højst sandsynlig en fejl på antennesystemet.
Men vær opmærksom på, at stammer fejlen fra dit eget udstyr, såsom fjernsyn, videomaskine, dekoder eller andet, vil du blive opkrævet for et servicebesøg.
Enhver fejlmelding skal ske til Waoo! på tlf. 7013 1900, Læs mere her.
Driftsstatus på Waoo! samt fibernet, klik her.
Mit TV signal er dårligt, hvad gør jeg... ?
Har du set efter om eventuelle andre TV i huset har samme problem ?
Hvis de andre TV ikke har problemer, så se efter om antennestikket sidder ordentligt bag i dit TV.
Kig også efter om kablet sidder ordentligt i vægstikket (hvis du har sådan et). Check også kablet for udvendige tegn på skader.
Se efter om problemet er generelt for alle kanaler.